شریعتمداری به فرصت ۲۴ ساعته مجلس بی اعتنایی کرد/احتمال لغو استیضاح امروز

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اکبر ترکی نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس با اشاره به جلسه استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت در  کمیسیون صنایع و معادن به تسنیم گفت: بررسی طرح استیضاح وی در دستور کار صبح امروز قرار داشت که در کمیسیون حاضر نشد. بنابراین طراحان استیضاح به این جمع‌بندی رسیدند که نامه استیضاح وزیر برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

وی با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان مُصر هستند که طرح استیضاح وزیرصنعت در جلسه علنی امروز اعلام وصول شود، گفت: در صورتی که شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد باید از وزارت استعفا دهد که در این صورت طرح استیضاح وی منتفی است. در غیر این صورت استیضاح روند قانونی خود را طی می‌کند.

ترکی ادامه داد:اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این جلسه عنوان کردند که تا ساعت 9 صبح امروز طرح استیضاح وزیر جهت بررسی در جلسه علنی مجلس را تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌کنند.

براساس این گزارش، قرار بود طرح استیضاح شریعتمداری در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع بررسی شود اما به دلیل عدم حضور وی ، جلسه استیضاح وی برگزار نشد و طراحان استیضاح فرصتی 24 ساعته به وزیر دادند تا در جلسه صبح روز حاضر شود و در صورت عدم حضور وی در نشست استیضاح برای رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

انتهای پیام