زیرمجموعه ایران خودرو امروز ۳۰۰ آمبولانس پیشرفته تحویل داد / ویژگی ها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد امروز 300 دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز شرکت زیرمجموعه ایران خودرو دیزل با حضور وزیر بهداشت و معاون وزیر صنعت به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

این آمبولانس‌ها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر 315 دیزلی مرسدس بنز با موتور  OM651 DE 22LA و قدرت 150 اسب بخار و گیربکس دستی 1+6 دنده، تولید شده اند. از جمله امکانات فنی آنها می‌توان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ترمز هیدرولیک و سیستم‌های کمکی ABS، ASR، EBD،ESP  اشاره کرد.

شیشه‌بالابر برقی، صندلی قابل تنظیم راننده و کمک‌راننده، چراغ مه‌شکن، گرمکن شیشه درب‌های عقب و شیشه جلو، قفل مرکزی، فیلتر جداکننده آب و گازوئیل، کروز کنترل، بخاری درجا آب گرم، چراغ Day Light و دو درب کشویی در طرفین از جمله دیگر امکانات این محصول است که می‌تواند به‌عنوان خودروی آمبولانس کلاس B  بخشی از نیاز کشور را برطرف کند.شرکت معتبر Gifa فرانسه به عنوان کاربری‌ساز آمبولانس در تجهیز و تبدیل این خودروها مشارکت داشته است.

در این آمبولانس‌ها از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده شده که شامل زیرسازی قوی و عایق‌کاری و کف‌سازی یکپارچه مقاوم در برابر سایش، دیوار جداکننده به همراه پنجره و پرده، کابینتPVC  با شیشه‌های تلقی شفاف، نیمکت کامل صندوق‌شونده، صندلی پرستار، برانکارد اصلی POWER Assisted، ونتیلاتور است.

همچنین این آمبولانس ها به دستگاه DC شوک، 6 عدد خروجی 220 ولت و 12 ولت، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، دو سیلندر اکسیژن مجهز به مانیتور، پانل محافظ الکتریکی، کپسول آتش‌نشانی، هواکش سقفی، سیستم گرمایش و سرمایش، آویز سِرُم، آژیر و میکروفن، نمایشگر و تنظیم کننده دمای کابین بیمار، Base Support الکترو پنوماتیک تجهیز شده است.

انتهای پیام