شرکت جدید آماده ورود به بازار امروز معرفی می شود / زمان احتمالی عرضه اولیه

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی پذیرش شرکت داروسازی آوه سینا در 16 اسفند سال گذشته و درج نماد در 29 مرداد و ارایه اطلاعات و تکمیل مدارک، این شرکت دارویی خاص آماده عرضه اولیه احتمالی 10 درصدی در اوایل هفته آینده شده و قرار است صبح امروز با حضور مدیران شرکت ،جلسه ایی برای معرفی آخرین وضعیت مالی و عملیاتی برگزار شود.

"داوه" اولین شرکت ایرانی است که قادر به ثبت اختراع در آمریکا و اروپا شده و مهمترین وجه تمایز آن با سایر شرکت‌های همگروه ، توانمندی در زمینه تحقیقات است که منجر به امکان تولید داخلی جدیدترین داروها با داشتن بالاترین کیفیت محصولات دارویی شده و تا کنون 83 ثبت اختراع بین المللی و مقالات علمی متعدد در معتبرترین نشریات علمی به ثبت و منتشر کرده است.

براساس این گزارش، آوه سینا با سرمایه اسمی 35 میلیارد تومانی به دو بخش عمده تولید مواد موثره دارویی و داروهای ساخته شده تقسیم می شود و متشکل از شرکت شیمیایی دارویی ارسطو برای تولید مواد موثره دارویی، شرکت داروسازی آوه سینا برای تولید داروهای خوراکی و شرکت پخش دایا دارو برای فعالیت پخش سراسری دارو در زنجیره ارزش است.

همچنین به دنبال برگزاری مجمع سالانه در 28 مرداد، صورت‌های مالی دوره منتهی به اسفند 96 و گزارش فعالیت هیات مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد 500 ریال معادل 113 درصد از 442 ریال سود محقق شده به ازای هر سهم تقسیم شود.

در این میان سیامک میرترابی مدیرعامل شرکت درخصوص نحوه تحصیل سرمایه گذاری های بلندمدت و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها در سال 90 توضیحاتی ارائه کرده که می توان در اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام