به ارزش ۱۷.۴ میلیارد تومان:
سهم فرابورسی سه دستگاه آبگیری کنسانتره زغال سنگ خرید/ انتقال دارایی ها
سهم فرابورسی از خرید سه دستگاه برای بهینه سازی فرایند آبگیری کنسانتره زغال سنگ به مبلغ ۱۷.۴ میلیارد تومان و انتقال آنها به شرکت دارای سهامدار عمده مشترک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فرآوری زغال سنگ پرورده طبس از خرید سه دستگاه برای بهینه سازی فرایند آبگیری کنسانتره زغال سنگ به مبلغ 17.4 میلیارد تومان و انتقال آنها به شرکت دارای سهامدار عمده مشترک خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای شنبه شد.

براین اساس، مجید زهیری مدیرعامل "کپرور" اعلام کرد: شرکت جهت بهینه سازی فرایند آبگیری کنسانتره زغال سنگ تولیدی نسبت به خرید دو دستگاه فیلتر پرس و یک دستگاه سرند آبگیر دو طبقه با متعلقات جمعاً به ارزش ۱۷.۴ میلیارد تومان اقدام کرده که نصب و بهره برداری از دستگاه های فوق، صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه تعمیرات را در پی خواهد داشت. دستگاه های مورد اشاره 30 اسفند ماه به شرکت تکافر که دارای سهامدار عمده مشترک با "کپرور" است، منتقل شده است.

بنابراین گزارش، فرآوری زغال سنگ پرورده طبس با سرمایه 54 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد و شرکت تکادو 56.3 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام