در بورس با ۱۵ درصد رخ می دهد:
توضیحات شرکت آماده عرضه اولیه فردا درباره برنامه ها ،حمایت سهامدار عمده و ...
شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام فردا به سوالاتی درباره استراتژی های کلان سرمایه گذاری، میزان حمایت سهامدار عمده از سهام در آینده و ... پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری که آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام در بازار دوم معاملات بورس برای فردا شده پیرو الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، اقدام به پاسخ سوالات مطرح شده در کدال کرد.

براین اساس، محمود طهماسبی کهیانی مدیرعامل "ومدیر" پیرو الزام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی برای پاسخ سوالات مطرح شده در کدال درباره استراتژی های کلان سرمایه گذاری در کوتاه و میان مدت، علت اصلی افزایش سهم سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها در سال قبل، میزان حمایت صندوق بازنشستگی کشوری از سهام این شرکت در آینده، نحوه ایجاد اطمینان از رعایت حقوق سهامداران خرد توسط سهامداران عمده و ... توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

بنابراین گزارش، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با 51 نیروی انسانی دارای سرمایه اسمی 900 میلیارد تومانی است که صندوق بازنشستگی کشوری، مالکیت 82.7 درصد سهام آن را در اختیار دارد.

5 هلدینگ تخصصی نفت،گاز، پتروشیمی و نیروگاه (سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری)، هلدینگ مالی، بانکی و سهام (گروه مدیریت ارزش سرمایه)، هلدینگ غذایی، دارویی و کشاورزی (سرمایه گذاری صبا جهاد)، هلدینگ عمران و ساختمان(شرکت عمران و ساختمان تراز پی ریز) و هلدینگ صنایع و معادن (سرمایه گذاری آتیه صبا) در این صندوق فعال هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام