پاسخ همتی به نقش بانک مرکزی در مشکلات بورس و بنزین ۵ هزار تومانی
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از انداختن مشکلات بورس به گردن بانک مرکزی گفت: افزایش بنزین ۵ هزار تومانی برای جلوگیری از تورم شدید بود که یک چهارم نامه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی با بیان اینکه رییس جمهور گفته بود روند بورس خوب است و همتی نباید ابراز نگرانی کند در برنامه زنده خبری اعلام کرد: در شورای عالی بورس فقط یک رای دارم و ایجاد نوسان در بازار سرمایه هیچ ربطی به بانک مرکزی ندارد. کسانی که مقصر بورس هستند باید پاسخگو باشند. در نامه ای به مقام معظم رهبری درباره بورس ابراز نگرانی کردم. چرا همه دوست دارند مشکلات بورس را بر گردن بانک مرکزی بیاندازند؟

نگفتم دایی و فردوسی‌پور به من رای بدهند

اقتصاددان هستم و ایستاده ام و کنار نمی‌روم. برخی اعضای ارشد اصلاح طلب راساً حمایت کردند. چرا برنامه نود فردوسی پور با میلیون‌ها بیننده باید جلوی پخشش گرفته شود؟ نگفتم علی دایی و عادل فردوسی‌پور به من رای دهند اما این افراد و این نوع تفکر را قبول دارم. نظرم راجع این دو نفر عوض نمی‌شود حتی اگر به من رای ندهند.

تایید نامه افزایش قیمت بنزین !

نامه برای افزایش بنزین ۵ هزار تومانی به رهبری بود. بهتر است کل نامه افزایش بنزین ۵ هزار تومانی را منتشر کنند که توسط دولت اجرا نشد و برای جلوگیری از تورم شدید بود. گفته‌ بودم باید در ازای افزایش قیمت بنزین ۹۵ هزار تومان به یارانه هر فرد افزوده شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام