درخواست از دو وزیر و رییس مجلس:
سنگ آهن مرکزی بافق نباید به بورس وارد شده و ورشکسته شود !
نماینده مجلس خواستار رسیدگی وزرای کار و کشور به موضوع سنگ آهن مرکزی بافق شد و گفت: رئیس مجلس هم نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس شده و ورشکسته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کار با اشاره به گلایه مندی مردم بافق از مجموعه این وزارتخانه در شهر بافق گفت: در مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق 7 هزار نفر مشغول به کار هستند که اگر خانواده 4 نفره داشته باشند یعنی 28 هزار نفر از این محل ارتزاق می کنند که حدود نیمی از جمعیت شهرستان است.

وی با اشاره به سوءمدیریت و تصمیم گیری در خصوصی سازی سال 79، 90 و 93 که شهر را دچار بحران کرد، افزود: سنگ آهن به مدت 53 روز تعطیل بود و نیروهای وِیژه با مردم برخورد کردند. امروز که شهر آرام است دوباره می خواهند سنگ آهن را به بورس ببرند، بدون اینکه به مسئولیت های اجتماعی آن و دستور جهانگیری توجه کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به مصوبه شورای تامین شهرستان برای مخالفت با این اقدام، ادامه داد: این شهر آرام را به هم نریزید. مردم مشکل دارند و کشاورزی به دلیل انفجارات از بین رفته است.

صباغیان بافقی خطاب به وزیر کشور از عدم توجه به مصوبات شورای تامین و سکوت استاندار انتقاد و تصریح کرد: تاکنون 3 بار با مردم برخورد شده است. لذا وزیر کار باید به این موضوع ورود کند و صندوق فولاد را نجات دهد. همچنین رییس مجلس نیز نباید اجازه دهد این صنعت وارد بورس و ورشکسته شود و در آستانه انتخابات مردم ناراضی بمانند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام