دستاوردهای مهم روحانی از بودجه، فروش ۶ برابری سهام ،صنعت پتروشیمی و فولاد !
رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت با تدبیر، بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده، گفت: طراحی بودجه بدون نفت، فروش ۶ برابری سهام ، توسعه صنعت پتروشیمی و فولاد از دستاوردهای مهم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه این دولت با تدبیر، بسیاری از مشکلات و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده، گفت: طراحی بودجه بدون نفت از جمله این موفقیت ها است و اینکه دولتی در دوران جنگ اقتصادی یک ریال از پایه پولی و بانک مرکزی استفاده نکرده، بسیار مهم است.

وی افزود: سهام دولت ۶ برابر سال قبل به فروش رسید. پتروشیمی و فولاد جایگزین نفت شد. ایران در شرایط تحریم و کرونا، رشد اقتصادی مثبت ۳.۶ داشت. در حالی که دنیا در گیر جنگ اقتصادی نبود. بگویید ملت ایران در جنگ اقتصادی چگونه نفس کشید.

رئیس جمهور ادامه داد: باید با ترسیم سند،ثابت کرد اگر تلاش دولت در سال اول فعالیت، مقاومت ملت، راهنمایی های رهبر انقلاب ،برجام و تحریم ها نبود، شرایط چگونه می توانست باشد؟

روحانی گفت: چرا در تبلیغات انتخاباتی، هیچکس از جنایت های آمریکا حرفی نزد و اسمی از ترامپ نبرد؟  ایران بیش از سه سال با جنگ اقتصادی مواجه بود و لازم است سندی ترسیم و برای مردم روشن شود از سال 97 تا امروز چه خسارت هایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم به ایران تحمیل شد که اگر نبود ، وضعیت چگونه می توانست باشد؟

وی افزود: دبیر این دولت و مقاومت مردم باعث شده، امروز طرف های برجام به اشتباه اقرار و سر به زیر در وین برای بازگشت به برجام با ایران مذاکره کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام