مدیرعامل آب و فاضلاب استان:
آب مشترکان پرمصرف تهران از امروز تا ۵ ساعت قطع می‌شود
مدیرعامل آب و فاضلاب تهران گفت: از ابتدای تیر برای ۲۰۰ هزار مشترک، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده و در صورت عدم کنترل مصرف از امروز روزانه بین ۲ تا ۵ ساعت آب این مشترکان قطع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا بختیاری با بیان اینکه از ابتدای تیر ماه برای ۲۰۰ هزار مشترک بد مصرف و پرمصرف تهرانی، اخطار پیامکی و مکتوب صادر شده بود به ایرنا گفت: اگر این گونه مشترکان نسبت به رعایت الگوی مصرف اقدام نکنند از امروز با محدودیت قطع آب ۲ تا ۵ ساعته روبرو خواهند شد که ۵ درصد کل مشترکان را شامل می شوند و ۱۰ درصد آب تهران را مصرف می کنند.

وی افزود: شروع این کار از اشتراک‌های پرمصرف مناطق شمالی تهران است. ضمن اینکه در مناطق بخش جنوبی استان تهران نیز مصرف بالا است. ۵۰ درصد مردم تهران کمتر از حد معمول که ۱۴ مترمکعب است، آب مصرف می کنند.  ۳۰ درصد تهرانی ها کمی بیش از الگوی مصرف آب استفاده می کنند و ۲۰ درصد نیز مشترکان پرمصرف هستند.

بختیاری ادامه داد: مردم باید بدانند سال جاری تابستان بسیار سختی خواهیم داشت از این رو در رعایت الگوی مصرف باید همکاری کنند. استفاده از کاهنده مصرف، استفاده نکردن از آب به‌جای جارو در زمان نظافت ساختمان، باز نگذاشتن آب در زمان استحمام و شست و شوی دست ها، بررسی وضعیت کلرهای آبی و قرار دادن در سایه و سایر موارد، مانع از هدررفت آب است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام