شنبه هفته آینده صورت می گیرد:
آمادگی ۲۲ شرکت برای عرضه ۶۱۶.۵ هزار تن سیمان در بورس کالا
بورس کالا از اعلام آمادگی ۲۲ شرکت برای عرضه ۶۱۶.۵ هزار تن سیمان در بورس کالا برای شنبه هفته آینده خبر داد و احتمال افزایش این حجم نیز وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام بورس کالا، شنبه هفته آینده عرضه گسترده شرکت‌های سیمانی در تالار محصولات صنعتی و معدنی این بورس انجام می شود. به طوری که تاکنون ۲۲ شرکت برای عرضه ۶۱۶.۵ هزار تن اعلام آمادگی کردند و به نظر می‌رسد به این حجم افزوده خواهد شد.

بنابراین گزارش، از نخستین عرضه سیمان در بورس کالا که ۹ خرداد صورت گرفت در مجموع ۳.۳ میلیون تن سیمان از سوی ۳۷ شرکت سیمانی عرضه شد که پس از ثبت تقاضای ۳ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۵۰ تنی، ۲.۴ میلیون تن مورد معامله قرار گرفت. همچنین پس از عرضه ۷۳۰ هزار تنی سیمان در هفته گذشته، بازار با آرامش نسبی مواجه شد و قیمت‌ها در بازار نیز در سراشیبی قرار گرفت.

با پذیرش‌های این هفته کمیته عرضه بورس کالا، شمار شرکت‌های سیمانی پذیرفته شده به ۵۴ شرکت رسید و این گویای عرضه‌های وسیع‌تر سیمانی در روزها و هفته‌های آینده است. پیش از این روزهای چهارشنبه زمان عرضه سیمان در بورس کالا بود که امروز این کالا در بازار سرمایه عرضه نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام