تولیدکننده سیمان:
قیمت سیمان کیسه ای برای مصرف کننده نهایی ۴۵ هزار تومان است !
تولیدکننده سیمان با بیان اینکه وعده سیمان ۲۵ هزار تومانی شامل حمل و نقل و سود عامل و فروشنده نمی شود، گفت: قیمت سیمان کیسه ای ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان برای مصرف کننده نهایی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم غلام‌ زاده با اشاره به اظهارات وزیر وقت صنعت در بهمن سال ٩٩ مبنی بر مخالفت با قیمت گذاری دستوری سیمان و وعده افزایش قیمت با توجه به افزایش هزینه های تمام شده به تسنیم گفت: این امر باعث هجوم خریداران برای ذخیره سیمان تا زمان گران شدن این کالا و افزایش تقاضا باعث گرانی سیمان و ایجاد بازار سیاه شد.

وی افزود: اخیراً هم مسئلان وزیر صنعت و نمایندگان مجلس وعده سیمان قیمت 25 هزار تومانی داده اند که همین امر عاملی شده تا مردم برای خرید دست نگه دارند تا قیمت ارزان تر شود. در چند روز گذشته نیز وزیر صنعت گفته قیمت سیمان به 25 هزار تومان برگشته اما هنوز بازار شاهد سیمان 40 تا 50 هزار تومانی است و این موضوع ابهامات زیادی را در مورد اظهارات وزیر صنعت به وجود آورده است.

غلام‌ زاده ادامه داد: کسانی که وعده سیمان 25 هزار تومان می دهند، بخش حمل و نقل و سود عامل و فروشنده را در نظر نمی گیرند. سیمان درب کارخانه کیسه ای 25 هزار تومان به فروش می رسد و با محاسبه هزینه حمل و تخلیه و بارگیری و سود مصالح فروش یا عامل به کیسه ای 40 تا 45 هزار تومان برای مصرف کننده نهایی می رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام