در روز رشد ۳۵ هزار و ۶۵۳ واحدی شاخص رخ داد:
معاملات مشکوک دو پتروشیمی، سهم پرحاشیه، دو قطعه ساز + ۱۰ نماد
در روز رشد ۳۵ هزار و ۶۵۳ واحدی شاخص، دو پتروشیمی بورسی، سهم پرحاشیه فرابورسی، دو شرکت قطعه ساز به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایشی مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد 35 هزار و 653 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 422 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.

به این ترتیب، بیش از 6.2 و 19.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، جهان فولاد سیرجان، سایپا، ایران خودرو به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با داد و ستد 606، 565، 354، 331 و 214 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 22 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، هپکو شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 23.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 127.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های درخشان تهران، بیمه اتکایی ایرانیان، فنرسازی خاور، تامین ماسه ریخته گری، کارگزاران پارس، پلاستیران، بهداشتی ساینا، پتروشیمی خراسان، ریخته گری ایران، بوتان، مس افق کرمان، سموم علف کش، تولید نیروی برق آبادان و پتروشیمی پردیس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو پتروشیمی، سهم پرحاشیه فرابورسی، دو شرکت قطعه ساز به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام