همکاری جدید به پرداخت ملت با شرکت تارا + توضیحات مدیران عامل
شرکت بورسی به پرداخت ملت با هدف دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا، تفاهم نامه همکاری امضا کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهم نامه همکاری دو شرکت به پرداخت ملت و تارا با حضور مدیران عامل و به منظور دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم‌افزار موبایلی سکه ، امضا شد .

براساس این گزارش ، محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت گفت: پلتفرم اپلیکیشن سکه ، سکوی جامع نرم افزاری برای تحقق نیازهای کسب‌ و کارها و مشتریان بوده و قابلیت توسعه نیازمندی‌های مشتری به شکل شخصی‌سازی برای حوزه های Fintech و Ecommerce به سهولت در آن میسر است.این پلتفرم با کلیه قوانین و استانداردهای مدنظر نمادهای حاکمیتی و قانون‌گذار در تطابق کامل است.

وی افزود: یکی دیگر از محصولات جدید شرکت به‌پرداخت ملت، کیف پول الکترونیکی بوده که پلتفرم جامع با ماژول‌های مدرن است که به‌منظور برآورده ساختن نیاز کسب‌ و کار برای بهینه‌سازی و توسعه شبکه پرداخت در حوزه پرداخت‌های خرد توسعه یافته و در تطابق کامل با سند منتشرشده توسط بانک مرکزی است.

این مقام مسئول توضیح داد: این پلتفرم کلیه نیازمندی‌های ذینفعان و بازیگران این حوزه از قبیل راهبران، دارندگان، پذیرندگان و بانک‌های عامل کیف پول را پوشش کامل می‌دهد و هم‌اکنون بانک ملت در نقش بانک عامل کیف پول و شرکت به‌پرداخت ملت در نقش راهبر کیف پول از این پلتفرم بهره می‌برند.

نمازی با بیان این‌که تشویق مردم به استفاده از ابزارهای پرداخت موبایلی و جایگزین کردن آن با پرداخت‌های کارتی نیاز به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده دارد، افزود: شرکت به‌پرداخت ملت که همواره کوشیده در عرصه پرداخت الکترونیک پیشتاز باشد و اهداف و برنامه‌های بزرگی را در این عرصه برای سال‌های آینده دنبال می‌کند در زمینه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های زیادی انجام داده و خواهد داد تا در انواع خریدها به سمت توسعه پرداخت‌های موبایلی و حذف کارت‌های بانکی از بسیاری پرداخت‌ها حرکت شود.

حامد قنادپور مدیرعامل شرکت تارا نیز با بیان این‌که پیاده‌سازی تمامی خدمات و آزمایش ها این خدمت انجام شده و پروژه آماده عملیاتی‌ شدن در بستری با سرعت و امنیت بالا است، گفت : کیف الکترونیکی پول تارا با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی از جمله افق کوروش، سورنا، باغ‌ میوه ایرانی، هایپر فمیلی، گندم طلایی و... همکاری دارد و در آینده نزدیک به انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های دیگر نیز گسترش خواهد یافت تا با تامین سبد کامل‌تری از کالای خانوار و در صورت استفاده از کیف پول تارا در این فروشگاه‌ها، بخشی از مبلغ به مشتریان عودت داده شود.

وی افزود: این خدمات شامل بن‌کارت‌های الکترونیکی، بن‌کیف‌های مربوط به گروه‌های کالایی و خدمات‌سازمانی می‌شود. این همکاری در مسیر توسعه به زمینه‌هایی همچون ارائه اعتبار و خدمات جایگاه‌های سوخت تعمیم می‌یابد تا با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، نیاز به لمس کارت‌های بانکی و پایانه‌های فروش از بین برود و مشتریان تنها با اسکن بارکدها و پرداخت آنلاین و نشان دادن صفحه موبایل به فروشندگان، فرایند خرید را به پایان ببرند و برای تحقق آن نیاز به نصب نرم‌افزار موبایلی جدیدی نداشته باشند و از طریق منوی تارا در اپلیکیشن‌های پرداخت‌ساز خدمت بگیرند.

انتهای پیام