بزرگترین مسابقه معامله گری سال و اهدای جوایز نفیس با بروکر جهانی آرون گروپس
کارگزاری بین‌المللی آرون گروپس مسابقه بزرگ معاملاتی را از یکم دسامبر ۲۰۲۱ تا ۱۸ مارچ ۲۰۲۲ برگزار و به ۳۰۰ شرکت‌کننده برتر جوایز نفیسی اهدا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیر روابط‌ عمومی کارگزاری آرون گروپس از برگزاری مسابقه بزرگ معاملاتی از یکم دسامبر 2021 تا 18 مارچ 2022 و اهدای جوایز نفیس به 300 شرکت‌کننده برتر خبر داد و گفت: در این رویداد که به مناسبت سومین سالگرد تأسیس هلدینگ آرون گروپس برگزار می‌شود، کلیه علاقه‌مندان به معامله‌گری می‌توانند شرکت کنند و دانش معاملاتی را برای بدست‌آوردن عنوان بهترین‌های معامله‌گری خاورمیانه بیازمایند.

وی افزود: مسابقه بزرگ تریدری تنها یکی از ابتکارات متعددی است که کارگزاری آرون گروپس برای ارائه خدمات و پشتیبانی به کاربران ارائه می‌دهد. این کارگزاری معتبر تمام تلاش را می‌کند تا مشتریان بتوانند بیشترین بهره را از تجربه تجاری ببرند.

هدف از برگزاری این رویداد بزرگ، ایجاد انگیزه بیشتر در بین معامله گران این بروکر باتوجه‌ به افزایش تعداد معامله گران فعال و نیز موفقیت‌های پیاپی اخیر این کارگزاری است. برگزاری این مسابقه فرصتی برای معامله ‌گران جدیدالورود به این بروکر خواهد بود تا بتوانند با قابلیت‌ها و امکانات آرون گروپس بیشتر آشنا شوند. همچنین مجالی منحصربه‌فرد برای معامله گران حرفه‌ای است تا قابلیت‌های آنها شناخته شود و از سوی مجموعهٔ آرون مورد حمایت قرار گیرند و راه آنها برای تبدیل‌شدن به معامله‌گر جهانی هموار شود.

نکته جالب در مورد مسابقات معاملاتی این است که از یک سو راهی سرگرم‌کننده برای گرد هم آوردن جامعه بازارمالی است و از سویی دیگر یادگیری را در یک محیط پویا تشویق می‌کند. این مسابقه به شرکت‌کننده فرصتی منحصربه‌فرد برای مطرح‌شدن و بردن جوایز سخاوتمندانه می‌دهد.

ثبت‌نام درمسابقه بزرگ ترید آرون گروپس از 25 نوامبر آغاز می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه و کسب اطلاع از شرایط و قوانین ثبت‌نام و نحوه برگزاری می‌توانند به آدرس http://aron-anniversary.com مراجعه کنند.

طبق شرایط اعلام‌شده، برنده نهایی کسی خواهد بود که تا ساعت 23:59:59 در آخرین روز مسابقه، بالاترین سطح سود را کسب کرده باشد. در پایان مسابقه به 300 شرکت‌کنندهٔ برتر جوایز نقدی و غیرنقدی شامل یک دستگاه پژو207، پژو 206، ده سکه طلا، آیفون 13، آی‌پد پرو، و چندین هزار دلار وجه نقدی اهدا خواهد شد.

آرون گروپس یک کارگزاری معتبر بین‌المللی زیر نظر هلدینگ آرون گروپس است که خدمات مالی و معاملاتی متنوعی را به مشتریان در سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. در حال حاضر بیش از 37 هزار معامله‌گر از نقاط مختلف دنیا تحت پوشش خدمات این کارگزاری به تجارت مشغولند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام