وزیر اقتصاد دستور داد:
اقدام فوری برای عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در بورس کالا
وزیر اقتصاد با اعلام آمادگی بورس کالا جهت عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی به سرپرست این سازمان دستور داد در این زمینه اقدام فوری و مقدمات قانونی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی به دنبال نامه رییس سازمان بورس در خصوص آمادگی بورس کالا جهت عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی به سرپرست سازمان اموال تملیکی دستور داد در این زمینه اقدام فوری و مقدمات قانونی انجام شود.

براین اساس، مهدی اسماعیلی مدیر کل دفتر وزارتی وزارت اقتصاد در نامه ای به ابراهیم مولایی جم سرپرست سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در 23 آبان ماه اعلام کرد: نامه 15 آبان رییس سازمان بورس در خصوص اعلام آمادگی شرکت بورس کالا جهت عرضه خودروهای سازمان اموال تملیکی در فرآیند شفاف و تامین حداکثری منافع دولت به استحضار مقام محترم وزارت رسید.

تاکید بر تسریع در رسیدگی و ساماندهی انبارهای سازمان اموال تملیکی

معاون اول رییس جمهور به تازگی با حضور در انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی از بخش های مختلف این انبار بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کالاهای دپو شده در این انبارها قرار گرفت.

در این بازدید که محمد مخبر بر ضرورت پیگیری وضعیت و مشکلات انبارهای سازمان اموال تملیکی، چگونگی روند ثبت و نگهداری این کالاها، نحوه تشخیص کالاهای قاچاق و متروکه و نحوه نگهداری و ترخیص و انتقال کالاها پس از تعیین تکلیف تاکید کرد و رسیدگی فوری به وضعیت تعیین تکلیف کالاهای دپو شده در انبارهای سازمان اموال تملیکی در دستور کار قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام