رشد ۳۹۵ درصدی آگهی‏‌های شغلی مربوط به ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱
بزرگ‌ترین شبکه فعال در حوزه کاریابی و معرفی کسب‌‌ و کار از رشد ۳۹۵ درصدی آگهی‏‌های شغلی مربوط به ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کوین‌دسک، تازه ترین آمار شبکه لینکداین نشان از رشد ۵ برابری تعداد آگهی‌‌های شغلی مربوط به ارز دیجیتال در سال گذشته میلادی نسبت به سال ۲۰۲۰ دارد.

بر اساس این گزارش، تعداد آگهی‌‌های شغلی داخل آمریکا که در عنوان آنها عباراتی مانند بیت‌کوین ، اتریوم ، بلاک‌چین و ارز دیجیتال دیده می‌شود از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ حدود  ۳۹۵ درصد رشد داشته که به‌‌ طور قابل‌‌توجهی بالاتر از افزایش ۹۵ درصدی تعداد آگهی‌‌های شغلی مربوط به حوزه فناوری‌‌ در همین مدت  است.

با اینکه بیشتر این آگهی‌‌ها برای شغل‌‌های مرتبط با نرم‌‌افزار و حوزه مالی بوده اما لینکدین به افزایش تقاضا‌ برای خدمات حرفه‌‌ای مانند حسابداری و مشاوره مالی هم اشاره کرد. تقاضا برای استخدام کارمند عادی و متخصصان سخت‌افزار کامپیوتر هم افزایش داشته است.

دو مورد از رایج‌‌ترین عناوین شغلی حاضر در این مطالعه، توسعه‌‌دهندگان و مهندسان بلاک‌چین بودند که در آگهی‌‌ها بیشتر به‌‌ چشم می‌‌خوردند . خلیج سانفرانسیسکو ، شهر آستین تگزاس، نیویورک، فورت لادردیل در میامی و شهر دنور، مناطقی بودند که بیشترین آگهی‌‌های شغلی مربوط به ارزهای دیجیتال را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرده‌‌اند.

در سال ۲۰۲۰، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، نیویورک، منطقه رالی دورهم چپل‌ هیل در کارولینای شمالی، فیلادلفیا و لس‌‌آنجلس ، پنج منطقه‌‌ای بودند که بیشترین آگهی‌‌های شغلی مرتبط با رمز ارزها را داشتند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام