در روز افت ۱۱.۶ هزار واحدی شاخص رقم خورد:
معاملات مشکوک دو پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری + ۹ نماد دیگر
در روز افت ۱۱.۶ هزار واحدی شاخص، دو پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با برتری فروشندگان با گرایش منفی و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 11 هزار و 682 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 310 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 2.5 و 2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا به همراه پارس خودرو با تقاضای 314، 204، 166، 157 و 110 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، مهندسی مرآت پولاد شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با افت 3 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 1.1 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های لاستیک سهند، قند قزوین، کاشی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، آریان کیمیا تک، پتروشیمی امیرکبیر ، سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان، چوب خزر کاسپین، سرمایه گذاری آتیه دماوند، سرمایه گذاری صنعت بیمه، پتروشیمی خراسان، موتوژن، سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان و سیمان تهران، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو پتروشیمی، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام