توضیح کوتاه معاون وزارت کشور درباره صدای مهیب شب گذشته استان همدان
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، گفت: صدای مهیب شب گذشته در استان همدان ناشی از رعد و برق بود و حادثه خاصی رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ( و معاون سابق اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح) درباره صدای مهیب شب گذشته استان همدان که با شبهات و شایعاتی همراه شده، گفت: با بررسی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

براساس این گزارش، شب گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صداهای مهیب شبیه به انفجار و ضد هوایی در غرب ایران در چهار استان کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام خبر داده‌ بودند و سعید کتابی فرماندار شهرستان اسد آباد گفته است:ابتدا گمان می رفت با توجه به شرایط جوی ، صدای رعد و برق باشد. هیچ انفجاری هم در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی ، جایگاه‌های سوخت و ... گزارش نشد. احتمال می رود صدا از شهری دیگر رسیده و یا زلزله باشد که درحال بررسی است.

پایگاه خبری صابرین‌نیوز هم اعلام کرد: این صدا در نتیجه رزمایش پدافند هوایی ایران برای آزمایش سامانه‌های پدافند هوایی جدید است که به تازگی به زرادخانه نیروهای مسلح ایران پیوسته‌اند.

انتهای پیام