برای اولین بار:
بانک بورسی وام ۳۰ میلیون تومانی بدون ضامن می دهد / مراحل دریافت
بانک بورسی در طرح جدید فرابانک و برای اولین بار، وام ۳۰ میلیون تومانی بدون ضامن و با دریافت رتبه A از اعتبارسنجی پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت در طرح جدید فرابانک، وام ۳۰ میلیون تومانی بدون ضامن و با دریافت رتبه A از اعتبارسنجی پرداخت می‌کند.

یک اپراتور بانک ملت گفت: متقاضی در سامانه فرابانک درخواست می‌دهد و پس از آن سوابق مالی و بانکی فرد توسط بانک‌ها تایید می‌شود. در نهایت با توجه به سابقه، وام برای فرد قسط بندی می‌شود.  فعلا سقف پرداخت وام بدون ضامن ۳۰ میلیون تومان است اما احتمالا در طرح‌های بعدی با توجه به سوابق مالی، فرد بتواند مبلغی کمتر و یا بیشتر از ۳۰ میلیون تومان بگیرد.

وی افزود: اگر متقاضی در سیستم بانکی خوش‌حساب باشد، رتبه A را کسب می‌کند و با این رتبه می‌توان وام ۳۰ میلیون تومانی با نرخ سود و اقساط کمتر دریافت کرد.

مراحل دریافت وام

در گام نخست متقاضی باید به سامانه فرابانک در سایت بانک ملت مراجعه کند، پس از آن گزینه تسهیلات فرابانک ملت را انتخاب کند. در گام دوم، استعلام‌ های لازم بصورت آنلاین در سامانه انجام می‌شود. اگر فرد رتبه لازم را دریافت کند می‌تواند وارد مراحل بعدی شود. استعلام بانک شامل سوابق مالی و بانکی متقاضی است. فرد نباید بدهی معوقه، چک برگشتی داشته باشد. اگر متقاضی سوابق مالی خوبی نداشته باشد بانک رتبه‌های (B،C، فاقد رتبه) می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام