زرکام به عنوان بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه افتتاح شد
زرکام به عنوان بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه در ارتباط زنده تصویری با رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، زرکام به عنوان بزرگترین کارخانه کانفکشنری خاورمیانه در ارتباط زنده تصویری با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش، مرتضی سلطانی بنیان گذار گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت :بیش از  400 نوع محصول غذایی و کانفکشنری با فن آوری روز دنیا در این کارخانه تولید می شود. مساحت کارخانه 300 هزار متر مربع است که توسط مهندسان و کارگران جوان این مرز و بوم ساخته شد.

وی افزود: این کارخانه به عنوان یکی از بزرگترین طرح های بخش خصوصی برای 5 هزار نفر شغل ایجاد کرد. همه محصولات امکان صادرات و حضور در بازارهای جهانی را دارد و با بزرگترین شرکت های چند ملیتی ، رقابت خواهد کرد و به انحصار آنها پایان خواهد داد.

به گفته سلطانی ، زنجیره تامین کامل گروه زر از مزرعه تا سفره را پوشش می دهد و وجود شرکت های آرد زر، زر ماکارون ، سیلوهای پیشرفته ذخیره سازی غلات ، پالایشگاه دانش بنیان غلات زر با محصولات "های تک" از خانواده شیرین کننده های طبیعی در یک مجموعه در دنیا کم نظیر است.

این کارخانه عظیم و دانش بنیان در استان البرز  قرار دارد و با بیش از 10 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است. بهره برداری از کارخانه زرکام ، تحولات بی سابقه ای در صنایع تبدیلی و بازرگانی در سطح ملی و کشورهای منطقه درپی خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام