هوای نیمه شمالی ایران برای دو روز ۴ تا ۷ درجه‌ خنک اما دوباره گرم می شود
سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها از کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در نیمه شمالی ایران طی دو روز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در نیمه شمالی دما 4 تا 7 درجه کاهش یافته و سه‌شنبه و چهارشنبه روند تدریجی افزایش دما در این مناطق آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه گلستان و مازندران، بارش باران در ارتفاعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، خراسان شمالی،‌ شمال آذربایجان غربی،‌ شمال آذربایجان شرقی،‌ ارتفاعات البرز مرکزی،‌ جنوب سیستان و بلوچستان،‌ ارتفاعات کرمان و شمال شرق هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

فردا در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران با احتمال رعد و برق و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار،‌ رعد و برق و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

سه‌شنبه نیز در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، چهارشنبه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه در برخی مناطق شمال هرمزگان،‌ جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام