برای خرداد اعلام شد:
آخرین آمار ثبت نام و احراز هویت سهامداران در سجام / ۱۰ استان اول و آخر
۷۶۰.۶ هزار سرمایه گذار طی خرداد اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کردند و تعداد احراز هویت شدگان نیز با رشد به ۴۹۲ هزار نفر رسید که نسبت به ماه قبل با رشد ۱۱۶ و ۱۱۲ درصدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سپرده گذاری مرکزی با ارائه گزارش ماهانه اعلام کرد: در خرداد ماه بالغ بر ۷۶۰ هزار و ۶۳۲ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران در سامانه سجام صورت گرفت و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز از ۴۹۲ هزار سهامدار عبور کرد که در مقایسه با ماه قبل با رشد ۱۱۶ و ۱۱۲ درصدی روبرو شد.

پنج استان پیشتاز در ثبت نام سجام

تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه سجام طی خرداد به تفکیک هر استان حاکی از آن است پنج استان تهران با ۱۳۶ هزار و ۱۷۲ مورد، کرمانشاه با ۷۴ هزار و ۴۵۵ مورد، قزوین با ۶۳ هزار و ۱۸ مورد، زنجان با ۴۹ هزار و ۸۸۸ مورد و آذربایجان شرقی با ۳۷ هزار و ۴۹۵ مورد در صدر بیشترین ثبت نامی ها قرار دارند.

پنج استان با کم ترین ثبت نام در سجام

همچنین پنج استان سمنان با ۲ هزار و ۸ مورد، چهارمحال و بختیاری با ۲ هزار و ۱۴۵ مورد، یزد با ۲ هزار و ۴۰۹ مورد، بوشهر با ۲ هزار و ۸۸۴ مورد و خراسان شمالی با ۳ هزار و ۶۴۲ مورد در انتهای فهرست کمترین ثبت نامی ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام