وزیرارتباطات:
در تعرفه‌های جدید پست اشتباه رخ داد / تکذیب گرانی بیش از ۵۰ درصد
وزیر ارتباطات گزارش‌ افزایش تعرفه‌های پست بیش از ۵۰ درصد را تکذیب کرد و گفت: در نرخ‌گذاری تعرفه اشتباهی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عیسی زارع‌پور افزایش تعرفه خدمات پستی بیش از 50 درصد را تکذیب کرد و گفت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوب کرد تعرفه خدمات پستی برای مردم بین 20 تا 40 درصد افزایش یابد و اضافه دریافت از مشتریان بازگردانده می‌شود.

براساس این گزارش در حالیکه مسئولان با استناد به مصوبه، سقف افزایش را ۴۰ درصد عنوان کردند که گزارش‌هایی از افزایش بیش از ۴۰ درصدی تعرفه‌ها منتشر شد و وزیر ارتباطات در مورد این اختلاف قیمت توضیح داد در روز‌های اول اشتباهی در نرخ‌گذاری توسط شرکت پست رخ داد و به دلیل این اشتباه، افزایش تعرفه تا ۷۰ درصد بیشتر هم محاسبه شد.

پیش از این زارع‌ پور اعلام کرد برای خدمات پایه پستی طبق مصوبه ۲۰ درصد برای مردم عادی و ۵۰ درصد برای حقوقی‌ها و دولتی‌ها و برای خدمات غیر پایه حداکثر تا ۵۰ درصد قیمت‌ها افزایش می یابد. مدتی بعد، زمزمه‌های افزایش تعرفه خدمات پستی به میزان 67 درصد برای سال 1401 شنیده شد و پس از این موضوع بالاخره افزایش تعرفه پست اجرایی شد و بسیاری را غافل‌گیر کرد.

طبق گزارش‌های مردمی، بسیاری از کاربران با افزایش تعرفه حتی بیش از 100 و 200 درصد مواجه شده و به یک باره هزینه ارسال بسته‌های پستی چند برابر شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام