وزیر کشور در جریان نقش "همراه" در هوشمندسازی توزیع کالاهای اساسی قرار گرفت
وزیر کشور با استقبال از اقدامات هوشمندانه همراه اول در حوزه راهکارهای سازمانی با خدمات کیف پول همراه و شبکه هوشمند توزیع کالاهای اساسی آشنا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران که از صبح یکشنبه ۱۲ تیرماه همزمان با برگزاری نمایشگاه شهر نوآور در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد در مراسم افتتاحیه میزبان احمد وحیدی وزیر کشور بود.

وحیدی در مراسم افتتاحیه این رویداد و بازدید از غرفه های حاضر در فضای نمایشگاهی به غرفه همراه اول آمد و از نزدیک با مفاهیم هوشمندسازی و تحول دیجیتال که بصورت عملیاتی در پروژه های نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه درآمده، آشنا شد.

وی آشنایی با ابتکارات و آخرین اقدامات فناورانه همراه اول در زمینه شهر هوشمند، گردشگری هوشمند و اپراتوری انرژی نسبت به خدمت کیف پول همراه علاقه مندی نشان داد و از مدیران اجرایی این پروژه درباره برنامه های توسعه آینده و چشم اندازی که برای بسط خدمات آن در نظر گرفته شده، پرس‌ و جو کرد و در جریان نقشه راه اپراتور اول ارتباطی در این زمینه قرار گرفت.

وحیدی به گفت و گو با مسؤولان همراه اول در زمینه هوشمندسازی شبکه توزیع کالاهای اساسی پرداخت و درباره نحوه کار آن پرسید که مدیران اجرایی این پروژه اعلام کردند این طرح که بصورت آزمایشی در چند استان نیز اجرایی شده به دنبال هوشمندسازی است تا به این طریق توزیع کالاهای اساسی را عادلانه و نظام مند کند و دست دلالان و قاچاقچیان از این حوزه کوتاه شود.

مدیران اجرایی این پروژه درباره فرآیند انجام این کار اعلام کردند: با توجه به دغدغه هوشمندسازی صنعت لجستیک در همراه اول در مرحله اجرای آزمایشی این طرح ملی بوده و برنامه جامعی که شامل کل زنجیره توزیع از لجستیک در بنادر و واردات کالاهای اساسی تا توزیع و تحویل به مصرف کننده نهایی است را پوشش خواهد داد که در این راستا با شرکت بازرگانی دولتی تعامل شد.

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه با شعار لمس جهان دیجیتال در فضایی به وسعت ۶۰۰ مترمربع در این رویداد کسب‌ و کاری با محوریت ارائه راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات، حوزه های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی، شبکه توزیع کالا و سلامت هوشمند حضور یافت.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه، می توانند از ۱۲ تا ۱۴ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به نمایشگاه شهر هوشمند آمده و از نزدیک با تجربیات و دستاورد های همراه اول در این حوزه آشنا شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام