در روز رشد ۳.۹ هزار واحدی شاخص رقم خورد:
معاملات مشکوک بانک بورسی، دو سهم قندی ، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد
در روز رشد ۳۹۱۸ واحدی شاخص، بانک بورسی، دو سهم قندی ، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل و کم حجم آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 3918 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 511 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.7 و 14.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به بانک دی، آذرآب، شستا، ایران خودرو به همراه سایپا با تقاضای 481، 366، 347، 203 و 157 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، بانک کارآفرین شرکت حاضر در بازار اول بورس با افت 1.3 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 67 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های قند نیشابور، سیمان کرمان، سیمان لارستان، اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، قند ارومیه، خاک نسوز استقلال آباده، مهرکام پارس، اشتاد ایران، پارس خزر، مبین وان کیش ، توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان ، فنرسازی خاور و به پرداخت ملت، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک بورسی، دو سهم قندی، دو شرکت سیمانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام