حضور شرکت فرابورسی در فهرست سیاه منجر به ابطال مجوز واردات شد
شرکت سرمایه گذاری حاضر در فرابورس از ابطال مجوز واردات خاک از خارج به دلیل سوء مدیریت مدیران قبلی و حضور در فهرست سیاه گمرک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق درمنطقه زنجان و قزوین از عدم اجازه واردات خاک از خارج به دلیل سوء مدیریت مدیران قبلی و ورود به فهرست سیاه گمرک و وزارت دارایی خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد 2.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.

براین اساس، "وبرق" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی مبنی بر تامین خاک شرکت صانع روی زنجان اعلام کرد: شرکت با توجه به تعهد ارزی 28.2 میلیون  یورویی که در گزارش حسابرسی 6 ماهه منتهی به آذر سال 1400 نیز به آن اشاره شده و سوء مدیریت مدیران قبلی، وارد فهرست سیاه گمرک و وزارت دارایی شده و اجازه واردات خاک از خارج ایران ندارد.

در این رابطه شرایط تامین خاک از داخل در حال بررسی است. مدیرعامل اسبق شرکت برکنار و گروه مدیریتی جدید در شرکت مستقر و اقدامات لازم جهت بهبود و اصلاح شرایط ایجاد شده در حال انجام است. با توجه به تکلیف مجمع ، کمیته حسابرسی تشکیل و در حال بررسی اسناد و مدارک مربوط به تعهد ارزی ایجاد شده هستند که در صورت اثبات قصور و قطعیت تخلف نسبت به تنظیم شکایت در مراجع قضایی از مدیران سابق و عاملین، اقدام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام