در روز رشد ۳۴۸ واحدی شاخص رقم خورد:
معاملات مشکوک سه شرکت غذایی، دو سهم حاضر در گروه شیمیایی + ۱۰ نماد
در روز رشد ۳۴۸ واحدی شاخص، سه شرکت محصولات غذایی، دو سهم حاضر در گروه شیمیایی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات اولین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل با اقبال به نمادهای گروه فلزی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 348 واحدی و ماندگاری در کانال یک میلیون و 417 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.2 و 16 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، سایپا، ایران خودرو،  گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه فولاد خوزستان با تقاضای 452، 276 ، 268، 213 و 129 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 14 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، نورد آلومینیوم شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد 4.7 درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد 22.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های لامپ پارس شهاب، سرمایه گذاری نیروگاهی ایران ، فروسیلیسیم خمین، بهداشتی ساینا، شهداب ناب خراسان، صبا نور،  کلر پارس، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، کاشی سینا، مواد اولیه الیاف مصنوعی، رینگ سازی مشهد، نوش پونه مشهد، چین چین و شیمیایی کیمیاگران امروز، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه شرکت محصولات غذایی، دو سهم حاضر در گروه محصولات شیمیایی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام