کارشناس بازار سرمایه بررسی کرد:
تحلیل تکنیکال شاخص بورس با پیش بینی کف حمایتی و هدف اول حرکت
کارشناس بازار سرمایه با بررسی روند شاخص کل و هم وزن در هفته گذشته، کف حمایتی و هدف اول نماگر بازار را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ملک‌لی با ارزیابی عملکرد شاخص طی هفته گذشته به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص بورس هفته گذشته با یک میلیون و ۴۱۱ هزار واحد شروع به کار کرد و پایان هفته به یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد رسید تا هفته‌ای بدون تغییر و کم رمق در بورس تهران رقم بخورد.

وی افزود: با توجه به شکست "ابر کومو" به سمت بالا و مثبت شدن همه متغیر‌ها، احتمال اینکه شاخص روندی صعودی را در میان مدت پیش بگیرد زیاد است. پیش‌بینی روند حرکتی بصورت شکل زیر است که ابتدا با اندکی کاهش، روند صعودی جدیدی را شروع خواهد کرد. کف حمایت شاخص کل محدوده یک میلیون ۳۷۵ هزار واحد و هدف اول این حرکت محدوده ۱.۵ میلیون واحد پیش‌بینی می‌شود.

این تحلیلگر ادامه داد: شاخص کل هم وزن هم در روز اول کاری هفته قبل با ۴۰۷ هزار واحد شروع به کار کرد و در پایان هفته به تراز ۴۱۳ هزار واحد رسید. تشکیل یک روند صعودی جدید نیز کاملا پیدا است و انتظار می رود حرکتی شبیه شاخص کل در میان مدت انجام دهد.

ملک لی گفت: همچنان عوامل سیاسی و اقتصادی می‌تواند اثرات بزرگی بر بورس تهران بگذارد. دیدگاه‌های فوق صرفا تکنیکال بوده و عوامل و اخبار زیادی مانند مناسبات سیاسی و تصمیمات اقتصادی دولت، می‌تواند بر روند این شاخص‌ها اثر بگذارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام