در روز رشد ۱۲۶ واحدی شاخص رقم خورد:
معاملات مشکوک سه قطعه ساز، چهار شرکت سرمایه گذاری + ۸ نماد دیگر
در روز رشد ۱۲۶ واحدی شاخص، سه قطعه ساز، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات دومین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل با اقبال به نمادهای خودرویی آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد 126 واحدی و ماندگاری در کانال یک میلیون و 417 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.4 و 5.2 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سایپا، شستا،  گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک تجارت با تقاضای 864، 446 ، 397، 386 و 185 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، آبگینه شرکت حاضر در تابلو قرمز بازار پایه با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 954.8 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های ایرکا پارت صنعت، معدنی املاح ایران ، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، پگاه فارس، نورد آلومینیوم، فرآوری ذغال سنگ پروده طبس، رینگ سازی مشهد، سرمایه گذاری توسعه خوزستان، بهداشتی ساینا، سرمایه گذاری صنایع ایران، افق کوروش، رادیاتور ایران، سرمایه گذاری پردیس و توسعه مسیر برق گیلان، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه قطعه ساز، چهار شرکت سرمایه گذاری به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام