در روز افت ۴.۲ هزار واحدی شاخص رقم خورد:
معاملات مشکوک سه انبوه ساز، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد دیگر
در روز افت ۴.۲ هزار واحدی شاخص، سه انبوه ساز، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل با افزایش تقاضا در نمادهای کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 4235 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 413 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.3 و 136.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سایپا، ذوب آهن، شستا به همراه گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای 393، 340 ، 328، 278 و 207 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 21 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، کابل سازی تک شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه با رشد اندک قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 337.5 هزار سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های جوش و اکسیژن، بنیان دیزل ، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، گروه صنعتی سدید، محصولات پارس، سرمایه گذاری سامان گستر اصفهان، سرمایه گذاری صنایع ایران، توسعه و عمران نائین، بیمه آرمان، سیمان آرتا اردبیل، سرمایه گذاری توسعه و عمران اردبیل، سیمان ایلام، سرمایه گذاری آوا نوین و عمران و توسعه شاهد، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه انبوه ساز، دو شرکت سیمانی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام