شرط جدید ایران خودرو برای حضور متقاضیان در قرعه کشی محصولات
مدیر فروش ایران خودرو گفت: شرط داشتن حساب وکالتی به فرآیند قرعه کشی اضافه شد تا خودرو‌های عرضه شده به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان پناهی درباره شرایط قرعه کشی خودرو  به خبرگزاری صدا و سیما، گفت:  شرط داشتن حساب وکالتی به فرآیند قرعه کشی اضافه شد تا خودرو‌های عرضه شده به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد.

وی افزود: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر، ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می‌شود و ثبت نام آن از امروز ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و به متقاضیان مهلت داده شد تا در بانک‌های هماهنگ شده (ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند که بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی حساب وکالتی را ایجاد کنند و اگر در این بانک‌ها حساب دارند می‌توانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.

این مدیر ادامه داد: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود، ۹۰ میلیون تومان بوده و در طول ثبت نام تا روز قرعه کشی در حساب مشتری باقی می‌ماند. پیش بینی می‌شود سه روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.

به گفته پناهی پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده می‌تواند ساعت ۲۴ یا ۷ صبح روز بعد مبلغ مانده در حساب را برداشت کند. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام