با اعلام مرکز مبادله:
امکان استرداد وجه برای متقاضیان حراج ربع سکه فعال شد
مرکز مبادله ارز و طلا اعلام کرد: متقاضیانی که برای حضور در اولین حراج ربع سکه، پول پرداخت کرده اما برنده نشدند با مراجعه به سامانه، عملیات استرداد وجه را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز مبادله ارز و طلا با اشاره به انتقاد متقاضیان خرید ربع سکه های حراج اول از عدم بازگشت پول ضمن پوزش بابت مشکلات بوجود آمده، اعلام کرد: متقاضیانی که برای حضور در اولین حراج پول پرداخت کرده اما برنده نشدند، می توانند با مراجعه به سامانه، عملیات استرداد وجه را انجام دهند.

استرداد وجه به حساب یا حساب هایی که پول از آن واریز شده، صورت خواهد گرفت. کاربر فقط یکبار عملیات استرداد وجه را انجام می دهد اما عملیات بازگشت پول به دفعات واریز در زمان پرداخت پیش از حراج از سوی متقاضی صورت گرفته و برای هر واریز 0.002 (دو در هزار) تا سقف 25 هزار تومان به عنوان هزینه انتقال از طرف شاپرک دریافت می شود.

با توجه به اینکه عودت وجه از سوی مرکز مبادله ارز و طلا به صورت ساتنا یا پایا انجام می شود، زمان به حساب نشستن مبلغ عودت داده شده از قواعد عملیات بانکی پیروی می کند. کاربرانی که در فرایند استرداد وجه با گزینه ناموفق مواجه شدند، طی ساعات بعد مجددا اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام