فراخوان متقاضیان پژو پارس پس از پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد یافت
ایران خودرو اعلام کرد: فراخوان متقاضیان محصول پژو پارس که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند پس از پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران‌خودرو اعلام کرد: طبق مجوز صادره در 27 اسفند سال گذشته مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال 1403 فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و  ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش، ایران خودرو اواسط اسفند هم اعلام کرده بود: متقاضیان پژو پارس به ترتیب اولویت جهت واریز وجه فراخوان شده و در نوبت تحویل این محصول مشمول توقف قرار خواهند گرفت.

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد هم گفته بود: مجوز ایران خودرو برای تولید پژو پارس که بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه است تا نیمه اسفند سال قبل بوده و پس از آن برابر قانون عمل می شودو ایران خودرو مجبور به توقف تولید پژو پارس خواهد شد.

انتهای پیام