بانک شهر درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس توضیح داد
بانک شهر پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس، اعلام کرد: تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ ها به عنوان سهامدار باشگاه در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک شهر پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ ها به عنوان سهامدار باشگاه خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "وشهر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت جهت حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، مذاکرات وزارت اقتصاد، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی و تاکید معاون اول رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس به بانک‌ها، ۲۱ فروردین جلسه ای توسط شورای پول و اعتبار تشکیل و مصوب شد کنسرسیومی متشکل از بانک‌های غیردولتی در چارچوب شرایط اعلامی با هدف کمک به این باشگاه تشکیل تا به خرید سهام و سرمایه‌گذاری در آن اقدام شود.

این کنسرسیوم متشکل از این بانک و سایر بانک‌های غیردولتی است. بانک شهر در نظر دارد از اولویت رد دیون دولتی برای تهاتر بدهی و مطالبات از شهرداری‌ ها به عنوان سهامدار باشگاه استفاده کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام