توضیح بزرگترین بانک بورس درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
بانک ملت پیرو الزام به توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس، اعلام کرد: درخواست تهاتر یا رد دیون دولت در اولویت و اداره باشگاه طبق مجوز اخذ شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از درخواست اولویت تهاتر یا رد دیون دولت و اداره باشگاه طبق مجوز اخذ شده خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبملت" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت جهت حل مشکلات باشگاه پرسپولیس و مذاکرات وزارت اقتصاد و شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی و تاکید معاون اول رئیس جمهور در خصوص واگذاری سهام این باشگاه به بانک‌ها، مقرر شد حضور در مزایده واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس با مشارکت بانک‌های غیردولتی از جمله این بانک صورت پذیرد.

خرید سهام طبق آگهی واگذاری منتشره در درگاه سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس با پرداخت ۱۰ درصد مبلغ به صورت نقد و الباقی طی ۶ سال به صورت اقساطی بوده و اولویت تهاتر یا رد دیون دولت نیز درخواست شده است.

حسب مجوز اخذ شده از شورای پول و اعتبار، سرمایه‌گذاری فوق تا دو سال از جرایم ماده ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و محدودیت‌های نظارتی سرمایه‌گذاری و کفایت سرمایه معاف خواهد بود. در خصوص اداره باشگاه نیز در چارچوب قانون تجارت و اساسنامه و سایر روش‌های قانونی و ظرفیت‌های بالقوه سهامداران بانک‌ها طبق مجوز اخذ شده اقدام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام