از فروش ۳۶ دستگاه حاصل شد:
نتیجه مزایده پارس خودرو با اعلام شناسایی سود ۴.۵ میلیارد تومانی
شرکت پارس خودرو با برگزاری مزایده وسائط نقلیه و از محل فروش ۳۶ دستگاه به ارزش ۱۰.۲ میلیارد تومان، ۴.۵ میلیارد تومان سود شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پارس خودرو پیرو برگزاری مزایده وسائط نقلیه از فروش 36 دستگاه به ارزش 10.2 میلیارد تومان و شناسایی سود 4.5 میلیارد تومانی خبر داد و برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "خپارس" پیرو برگزاری مزایده وسائط نقلیه، اعلام کرد: از مجموع 72 دستگاه خودرو موجود در مزایده عمومی، 36 دستگاه به مبلغ 10.2 میلیارد تومان به فروش رسید و معادل 4.5 میلیارد تومان سود حاصل شد . مبالغ حاصل از فروش خودروها به صورت نقدی به حساب شرکت واریز و وصول شده است.

همچنین در خصوص مزایده فروش اقلام مازاد قطعات برلیانس با توجه به اینکه تنها یک شخص در مزایده ، مشارکت و پیشنهادی پایین تر از قیمت گزارش کارشناس رسمی اعلام کرد، کمیسیون معاملات پس از بررسی مستندات و استماع توضیحات اعضا و در راستای رعایت صرفه و صلاح شرکت و سهامداران تصمیم به بازنگری در نحوه واگذاری اقلام کرد و مقرر شد پس از بررسی مجدد و ارائه گزارش در این خصوص مجدداً موضوع در جلسه کمیسیون معاملات مطرح شود . لذا مزایده فوق بدون حصول نتیجه منتفی اعلام شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام