با تصمیم هیات مدیره:
محل و میزان افزایش سرمایه شرکت لبنی تغییر کرد + دلیل
شرکت لبنیات کالبر با تصمیم هیات مدیره و اعلام دلیل، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی را متوقف و اقدامات برای افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت لبنیات کالبر از موافقت هیات مدیره با توقف افزایش سرمایه 300 درصدی و آغاز اقدامات برای افزایش سرمایه از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و در جریان معاملات امروز با رشد اندک قیمت سهام روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "غالبر" پیرو جلسه ۱۲ اردیبهشت هیات مدیره در خصوص آخرین تغییرات افزایش سرمایه، اعلام کرد: هیات مدیره با توجه به عدم تقبل سهامداران عمده نسبت به تعهد پذیره‌نویسی، مصوب کرد افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران متوقف و برای زمان اجرا در آینده تصمیم گیری شود.

همچنین با توجه به توضیحات بند یک و اصلاحات صورت گرفته با افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی زمین و سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت به منظور بهره‌گیری از معافیت مالیاتی، اصلاح ساختار مالی و افزایش اعتبار شرکت نزد اعتبار دهندگان و عدم خروج نقدینگی موافقت و مقرر شد در خصوص تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه به منظور ارائه به حسابرس و بازرس قانونی شرکت و کسب مجوز سازمان بورس، مقدمات لازم جهت دعوت سهامداران و برگزاری مجمع فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به عمل آید.

این شرکت بورسی 17 بهمن از برنامه افزایش سرمایه 300 درصدی از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته خبر داده بود تا سرمایه فعلی را از 46.2 به 184.8 میلیارد تومان برساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام