کد خبر: ۱۳۱۲۱۸
۰:۱ - ۱۳۹۸/۴/۲۶

نتیجه مجمع

نتیجه مجمع "خکرمان" مشخص شد / برنامه های مهم و زمان تقسیم سود

مجمع سالانه گروه اقتصادی کرمان خودرو برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی ، مقرر شد برای هر سهم ۱۰ تومان سود توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه گروه اقتصادی کرمان خودرو صبح امروز در مجموعه فرهنگی صدف با حضور اکثریت سهامداران و محمدرضا شه بخش به عنوان رییس مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت عملکرد هیات‌ مدیره برای سال مالی گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،،ضمن تصویب صورت‌های مالی بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 143 ریال سود محقق شده هر سهم، 100 ریال معادل 70 درصد برای هر سهم توزیع شود.

همچنین پرداخت سود سهامداران حقیقی از طریق هماهنگی با یکی از بانک‌ها و مراجعه و احراز هویت سهامداران از یک آذر ماه به بعد و پرداخت سود سهامداران حقوقی ظرف مهلت قانونی پس از اعلام شماره حساب بانکی صورت خواهد گرفت.

حامد شادکام مدیرعامل گروه اقتصادی کرمان خودرو با اشاره به فعالیت های انجام شده طی سال گذشته گفت: "خکرمان"با تمرکز بر اطلاع رسانی به موقع و قابل اتکا، شفافیت اطلاعاتی مجموعه را به نحو چشمگیری ارتقا داده و در کنار آن ساختار راهبری شرکتی را به منظور صیانت از حقوق سهامداران مستقر کرده است.

وی استفاده از فرصت های موجود در بازار سرمایه را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های پیش روی برشمرد و افزود: به عنوان یک هلدینگ تخصصی و در راستای خدمت به تولید داخل در نظر داریم علاوه  بر حوزه خودرو در سایر حوزه هایی که منجر به ارزش آفرینی و تولید ثروت می شود نیز ورود کنیم.

این مقام مسئول تغییر در ساختار سازمانی و مالی شرکت، استقرار راهبری شرکتی و شفافیت و اطلاع رسانی به موقع و قابل اتکا را از جمله اقدامات در این مسیر عنوان کرد و  گفت: هدف اصلی از این اقدامات آماده سازی بستر لازم برای پذیرش در بورس یا فرابورس است و این نوید را به سهامداران می دهیم که با راهبردهای جدید هیات مدیره، شاهد تحولات چشمگیر و با اهمیتی باشیم.

شادکام گسترش حوزه های فعالیت و تنوع در ساختار سهامداری را امکان مطلوبی برای بهره گیری ازظرفیت های بازار سرمایه دانست و گفت: استفاده درست و بهینه از منابع با تبدیل دارایی های کم بازده به دارایی های مالی پربازده از دیگر اقدامات و برنامه های در دست اجرا است.با توجه به چشم انداز گروه اقتصادی کرمان خودرو، ورود به حوزه هایی همچون انرژی، پتروشیمی، معدن و کشاورزی در دست بررسی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ