کد خبر: ۱۴۷۵۵۷
۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸

نسخه جدید نرم‌افزار محبوب بازار سرمایه با امکانات هیجانی عرضه شد

نسخه جدید نرم‌افزار محبوب بازار سرمایه با امکانات هیجانی عرضه شد

پردازش اطلاعات مالی مبنا اقدام به ارایه نسخه جدید ره‌آورد ‌۳۶۵ کرد تا این نرم‌افزار محبوب بازار سرمایه با نگارش جدید و امکانات هیجانی برای فعالان همراه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا اقدام به ارایه نسخه جدید ره‌آورد ‌۳۶۵ کرد تا این نرم‌افزار محبوب بازار سرمایه با نگارش جدید و امکانات هیجانی برای فعالان از جمله فیلتر‌های جدید بنیادی - تکنیکالی، تقویم زنده، اندیکاتور جدید تکنیکالی، قابلیت تهیه فایل اکسل از اطلاعات همراه شود.

براساس این گزارش، یکی از تغییرات مهم و چشمگیر نسخه جدید، اضافه شدن فیلترهای جدید بنیادی به ابزاری که در حال حاضر پیشرفته‌ترین سیستم جستجو در بازار سرمایه است تا هر کاربری بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی بتواند بهترین سهام برای خرید را در بازار شناسایی و بیابد.

همچنین فیلترهای جدید ، قابلیت جستجو در بازار را با استفاده از شروطی مانند حاشیه سود شرکت‌ها، نسبت‌های بدهی و بازدهی سهامداران برای کاربران در rahavard365.com فراهم می‌شود. همزمان در این نسخه برای تکنیکالیست‌ها ، فیلتر‌های حرفه‌ای مانند تنگ شدن باند بولینگر یا تشخیص روند نمودار نیز فراهم شده است.

اندیکاتور جدید روند، محصول بومی بوده که فقط در ره‌آورد ۳۶۵ قابل استفاده‌ است .با این اوصاف متقاضیان می توانند از امکان ویژه تخفیف ۲۵ درصدی ویژه نوروز و برای اشتراک ۶ ماهه در نسخه جدید نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵ اقدام کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ