کد خبر: ۱۵۳۷۵۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۲/۳۱

امروز چهارمین عرضه اولیه انجام می شود / نقدینگی ۲۰۲ هزار تومانی
با ۱۲ درصد از سهام لاستیک یزد در فرابورس :

امروز چهارمین عرضه اولیه انجام می شود / نقدینگی ۲۰۲ هزار تومانی

امروز با عرضه اولیه ۱۲ درصد سهام لاستیک یزد معادل ۴۱ میلیون و ۸۲۰ هزار سهم، چهارمین شرکت جدید وارد بازار می شود که به نقدینگی ۲۰۲ هزار تومانی نیاز است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با گذشت دو ماه از سال جاری، سهام سه شرکت سرمایه گذاری صبا تامین، شستا و پگاه گیلان عرضه اولیه شده و امروز هم چهارمین شرکت جدید وارد بازار می شود .

در این رویداد 10 درصد از سهام لاستیک یزد شامل 40 میلیون و 800 هزار سهم با محدوده قیمت 40100 تا 40353 ریالی هر سهم و سهمیه 50 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود که حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 202 هزار تومان است و در صورت استقبال 2.1 تا 2.6 میلیون نفر، تعداد 15 تا 19 سهم به هر کد (حدود 61 تا 77 هزار تومان) تعلق می گیرد.

همچنین 10 میلیون و 200 هزار سهم معادل 2 درصد دیگر روز کاری بعد عرضه اولیه به صندوق ها تخصیص می یابد که حداکثر ضریب تخصیص صندوق به ازای هر دارنده واحد در صندوق های سرمایه گذاری درسهام، مختلط و با درآمد ثابت به ترتیب 45، 28 و 2 است.

سرمایه شرکت 51 میلیارد تومان است و آرتاویل تایر با 61.5 درصد، تاپیکو با 31.6 درصد و آستان قدس با 2.1 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ