کد خبر: ۱۵۹۴۰
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۷/۲۰

هفتمین شرکت جدید بازار با 450 تومان کشف قیمت شد/سهمیه آنلاینی ها 230 سهم
با عرضه 5 درصد از 7.2 میلیون سهم قابل واگذاری:

هفتمین شرکت جدید بازار با 450 تومان کشف قیمت شد/سهمیه آنلاینی ها 230 سهم

با عرضه ۵ درصد از ۷.۲ میلیو سهم قابل عرضه شرکت صنایع نسوز توکا، هر سهم این شرکت فرابورسی 450 تومان کشف قیمت شد تا ورود هفتمین شرکت جدید بازار درسال جاری نهایی شود. سهمیه آنلاینی ها هم 230 سهم و 104 هزار تومان تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام ، 10 درصد از سهام صنایع نسوز توکا با نماد معاملاتی "کتوکا" در بازار دوم معاملات شرکت فرابورس عرضه شد.

در این عرضه که شامل 7 میلیون و 200 هزار سهم بود، 3.6 میلیون برای سهم کشف قیمت از طریق شرکت های کارگزاری انجام و طی آن هر سهم "کتوکا" 450 تومان و با نسبت P/E حدود 5مرتبه ای کشف قیمت شد.

3.6 میلیون سهم دیگر هم برای معامله گران آنلاین در نظر گرفته شده که از ساعت 12:40 دقیقه با سهمیه هر کد 230 سهم و با 104 هزار تومان قابل خرید است . در این عرضه سهمیه هر کارگزار 36 هزار و 400 سهم تعیین شده و هیچ یک از صندوق های سرمایه گذاری سهمیه ندارشتند.

براساس این گزارش، به این ترتیب "کتوکا" بعد از دو شرکت بورسی سیمان خوزستان و پتروشیمی مبین ‌‌و 4 فرابورسی فولاد هرمزگان، مواد ویژه لیا ، سرمایه گذاری مسکن پردیس و پگاه فارس، هفتمین شرکت جدید بازار شد که طی سال جاری وارد شده است.

سرمایه اسمی این شرکت وابسته به سرمایه گذاری توکا فولاد که از سال 70 در استان اصفهان تاسیس شده ، 7.2 میلیارد تومان بوده و در آخرین ترکیب سهامداری آن شرکت های توکا تولید اسپادان با 53 درصد و نسوز قشم و توکا فولاد با 24 و 16 درصد از سهامداران عمده بشمار می روند.

"کتوکا" سود هر سهم سال مالی اسفند جاری را 947 ریال پیش بینی کرده و در سه ماه اول سال قادر به تحقق 219 ریال از این پیش بینی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ایمان | ساعت ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۰
1
0
پاسخ
متاسفانه باز هم گران ، از ضعف بازار استفاده میکنند و سهام شان را با قیمت بالا میفروشند از دو روز دیگه میاد زیر قیمت عرضه اولیه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ