کد خبر: ۱۶۲۶۸۶
۱۰:۸ - ۱۳۹۹/۹/۲۵

برخورد با ۱۶۰ شرکت مختلف در بازارگردانی و عاملان ایجاد رعب و وحشت در بورس
وزیر اقتصاد اعلام کرد :

برخورد با ۱۶۰ شرکت مختلف در بازارگردانی و عاملان ایجاد رعب و وحشت در بورس

وزیر اقتصاد با اعلام اینکه تاکنون با ۱۶۰ شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده، گفت: افرادی که با اظهارات فاقد مبانی حقوقی، ایجاد رعب و وحشت می کنند باید پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت به بخش خصوصی درباره اقدامات سازمان بورس برای بهبود بازار سهام گفت: تاکنون با 160 شرکت بورسی و فرابورسی مختلف در بازارگردانی ، برخورد شده که با اقدام اصلاحی و فوری برخی شرکت ها همراه شده است.

وی افزود: سه نوع محکومیت درج در پرونده ، جریمه نقدی و سلب صلاحیت 6 ماهه مدیران متخلف در عدم رعایت دستورالعمل بازارگردانی در نظر گرفته شده و سازمان بورس با استفاده از این ابزارها درحال ثبات بخشی بازار سرمایه بوده و آثار این ثبات بخشی در حال نمایان شدن است . در این میان باید عوامل نوسان را هم بررسی کرد .

دژپسند افزود: با توجه به حساسیت بازار سرمایه و سرمایه گذاران ، افرادی که بی محابا از طریق اظهارنظرهای فاقد مبانی حقوقی، ایجاد رعب و وحشت می کنند باید پاسخگو باشند. بازار سرمایه در تأمین مالی اقتصاد یکی از ارکان غیرقابل چشم پوشی است . بنابراین آنهایی که با اظهارنظر های بی مورد ، موجب اخلال بورس می شود و این بازار را به چیزهای خلاف شأن تشبیه می کنند باید پاسخگو باشند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ