کد خبر: ۱۶۴۰۶۶
۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱

تنها رئیس جمهوری هستم که هیچ جنگی به بار نیاورد!
آخرین ادعای ترامپ پیش از ترک قدرت:

تنها رئیس جمهوری هستم که هیچ جنگی به بار نیاورد!

ترامپ در آخرین سخنرانی پیش از ترک قدرت با اشاره به برخی دستاوردهای ارزشمند دولت گفت: تنها رئیس جمهوری هستم که هیچ جنگی به بار نیاورد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، ترامپ در آخرین سخنرانی پیش از ترک قدرت در حالی که نزدیکترین متحدان هم از رفتن وی ابراز خوشحالی کردند،گفت: آمریکا را عظمت می‌بخشیم. اقداماتی همچون خروج از توافق‌های دولت پیشین از قبیل پاریس ،بازسازی پیمان نفتا، توافقنامه با کره جنوبی و اعمال تعرفه بر چین از افتخارات و دستاوردهای موثر این دولت بوده است.

وی افزود: در این دوره امن‌ترین مرزها را در تاریخ آمریکا داشتیم. این مسئله شامل توافق بزرگ با مکزیک، گواتامالا، هندوراس و السالوادور می‌شود. استحکام آمریکا را در داخل و رهبری آن را در خارج احیا کردیم. بر استقلال آمریکا در سازمان ملل پافشاری کردیم و از توافق جهانی یک‌طرفه که هیچ نفعی نداشت، خارج شدیم. جهان امروز به کاخ سفید احترام می‎گذارد. آن را از دست ندهید!

ترامپ ادامه داد: اکنون اعضای ناتو ۱۰۰ میلیون دلار بیشتر از زمانی که آمدم پرداخت می کنند. چند سال پیش بطور غیرمنصفانه‌ای هزینه جهان را پرداخت می‌کردیم اکنون جهان به آمریکا کمک می‌کند.

وی گفت: ۱۰۰ درصد سرزمین تحت سلطه داعش را آزاد کردیم ، بنیان‌گذار آن ابوبکر البغدادی را کشتیم و حکومت ایران را تحت فشار قرار دادیم. توافق‌های عادی سازی چهار کشور عربی با رژیم صهیونیستی، نتیجه دیپلماسی برجسته این دولت بوده است.ضمن اینکه تنها رئیس جمهوری هستم که هیچ جنگی به بار نیاورد!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ