کد خبر: ۱۶۴۹۴۶
۱۵:۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵

آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک بورسی و دولتی
معاون وزیر اقتصاد خبر داد:

آغاز صدور کارت اعتباری سهام عدالت از امروز در دو بانک بورسی و دولتی

معاون وزیر اقتصاد از صدور کارت اعتباری سهام عدالت توسط دو بانک بورسی و دولتی از امروز خبر داد و گفت: تا سه روز آینده کارت صادر می شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، عباس معمار نژاد درباره نحوه ارائه کارت اعتباری سهام عدالت گفت: از امروز دو بانک ملی و تجارت به صورت الکترونیکی به سهام‌داران، کارت اعتباری ارائه می‌دهند. نیازی به مراجعه حضوری نیست و درخواست به صورت الکترونیکی به همراه مدارک ارسال می‌شود و تا سه روز آینده کارت صادر خواهد شد.

وی افزود: ارزش این کارت اعتباری ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت افراد است و نیازی به ارائه وثیقه نیست. افراد اگر طی یک ماه قادر به بازگرداندن تسهیلات باشند،اعتبارات بدون سود خواهد بود در غیر این صورت به صورت سه ساله با سود ۱۸ درصد باز گردانده خواهد شد.

معمارنژاد ادامه داد:  افرادی که از طریق بانک ملی اقدام می‌کنند باید به سامانه "ایوا" مراجعه و مراحل احراز هویت را طی کنند.مدارک مورد نیاز بارگذاری شناسنامه و کارت ملی است که بلافاصله اگر سیم‌کارت به نام افراد باشد شماره تایید پیامک می‌شود که باید در سامانه ثبت شود.سپس سامانه به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی لینک می‌شود و مراحل بعدی صدور کارت اعتباری برای متقاضی انجام خواهد شد. همین روند برای بانک تجارت از طریق سامانه "زمرد" انجام می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ