کد خبر: ۱۶۵۷۳۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵

مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی سهم پرحاشیه و یک شرکت دیگر
از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی صادر شد:

مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی سهم پرحاشیه و یک شرکت دیگر

دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه 1115 و 220 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "فاذر" که پیشنهاد افزایش سرمایه 1912 درصدی داده بود تا سرمایه فعلی را به 2.01 هزار میلیارد تومان برساند، مجوز افزایش سرمایه 1115 درصدی گرفت.

به این ترتیب، سرمایه فعلی این شرکت بورسی از 100 میلیارد تومان به 1.2 هزار میلیارد تومان می رسد. این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

شرکت می تواند مبلغ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقه زمین به میزان 1.07 هزار میلیارد تومان را تصویب و کل مبلغ افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی طبقه ساختمان به مبلغ 646.9 میلیارد تومان را در اختیار هیات مدیره قرار دهد تا پس از رفع موارد مطرح شده در مجوز با در نظر گرفتن مفاد تبصرة یک اصلاحیة مادة 10 آیین‌نامة اجرایی 149 قانون مالیات‌های مستقیم، اقدام به انجام افزایش سرمایه از این محل کند.

همچنین "وتوشه" سرمایه فعلی را از 150 به 480 میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ