کد خبر: ۱۶۵۹۷۲
۱۱:۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰

زمان بندی عرضه محصولات بورس کالا در روزهای پایانی سال و نوروز اعلام شد

زمان بندی عرضه محصولات بورس کالا در روزهای پایانی سال و نوروز اعلام شد

سرپرست مدیریت عملیات عرضه بورس کالا با صدور اطلاعیه ای از روزهای عرضه محصولات در ایام پایانی سال جاری و نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرپرست مدیریت عملیات عرضه بورس کالا با صدور اطلاعیه ای از روزهای عرضه در ایام پایانی سال جاری و نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

براین اساس، آخرین روز عرضه کلیه محصولات صنعتی، پتروشیمی و فرآورده های نفتی در سال ۹۹ تا روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه خواهد بود.

آخرین معاملات ورق در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ اسفند، معاملات شمش بلوم و تختال و معاملات میلگرد و تیرآهن در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۵ و ۲۶ اسفند پیگیری خواهند شد.

در تالار پتروشیمی نیز محصولات غیر بهین یابی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و محصولات بهین یابی شامل پلی پروپیلن ها و پلی وینیل کلراید در روز دوشنبه هفته پیش رو و سایر پلیمرها و شیمیایی ها در روز سه شنبه عرضه خواهند شد.

همچنین بورس کالا در روز هفتم فروردین هیچ گونه عرضه ای نخواهد داشت و عرضه ورق در تالار صنعتی و معدنی در روز یکشنبه ۸ فروردین، شمش بلوم در روز سه شنبه ۱۰ فروردین و میلگرد و تیرآهن در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین خواهد بود.

عرضه اسلاک واکس و روغن مربوط به تالار فرآورده های نفتی یکشنبه و سه شنبه ۸ و ۱۰ فروردین، عرضه محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی روز یکشنبه ۸ فروردین خواهد بود. علاوه بر این عرضه محصولات پلیمری بهین یابی در تالار پتروشیمی روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه و عرضه محصولات شیمیایی بهین یابی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ