کد خبر: ۱۶۶۲۹۶
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱/۷

زمان گشایش نماد گواهی سپرده برنج طارم مازندران در بورس کالا اعلام شد
توسط مدیریت توسعه بازار فیزیکی:

زمان گشایش نماد گواهی سپرده برنج طارم مازندران در بورس کالا اعلام شد

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا از گشایش نماد گواهی سپرده کالایی برنج سفید طارم انبار شرکت توسعه تجارت برنج مازندران از شنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از شنبه ۱۴ فروردین، نماد گواهی سپرده کالایی برنج سفید طارم انبار شرکت توسعه تجارت برنج مازندران تحت عنوان "برنج۰۰۰۳پ۰۱ " گشایش می یابد و آماده معامله خواهد بود.

براساس این گزارش، محصول تحویلی به انبار باید تولید سال زراعی جاری و در کیسه های پلاستیکی باشد. سررسید انبار ۳۱ خرداد و آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده ۲۶ خرداد سال جاری است و پس از آن معاملات نماد برای فرایند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

هر گواهی سپرده برنج معادل یک کیلوگرم از این محصول است. اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش بورس کالا قسمت گواهی سپرده در سایت www.tsetmc.com  قابل مشاهده است.

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در بازدید اخیر از پایانه بین المللی صادرات برنج آمل از موافقت این وزارتخانه با ورود برنج به بورس کالا خبر داده بود و حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالا هم فراهم بودن زیرساخت های لازم برای عرضه برنج را اعلام کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ