کد خبر: ۱۶۶۶۲۶
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱/۱۷

گزارش رئیس سازمان بورس به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و روحانی

گزارش رئیس سازمان بورس به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و روحانی

رئیس سازمان بورس گزارشی از وضعیت سال گذشته بازار سرمایه ، عوامل نوسان و برنامه های ثبات بخشی را به ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و روحانی ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با ارائه گزارشی از وضعیت بازار سرمایه در سال ۹۹ و تحلیل عوامل نوسان، برنامه ها برای ثبات بخشی به بازار و تداوم تامین مالی تولید از طریق بازار سرمایه را اعلام کرد.

همچنین عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی هم به مقایسه رشد منفی تولید در اکثر کشورهای جهان گفت: عملکرد ایران در سال گذشته در مدیریت آثار کرونا و مثبت کردن نرخ رشد تولید، به رغم فشارهای مضاعف تحریمی، ممتاز ارزیابی شده است.

حسن روحانی رئیس جمهور نیز با بیان اینکه حمایت از معیشت مردم همواره اولویت دولت تدبیر و امید بوده، گفت: دولت در سال ۹۹ طرح‌های حمایتی مختلفی را اجرا کرد و در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز منابع قابل توجهی برای این امر اختصاص یافته است. کمک‌ها تداوم خواهد یافت تا دولت در برابر تکانه‌های اقتصادی یاری‌گر مردم باشد و مردم بالاخص اقشار آسیب پذیر اطمینان داشته باشند دولت هیچ گاه آنها را فراموش نکرده و نخواهد کرد.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته برای آماده سازی ارائه تسهیلات بانکی با استفاده از کارت اعتباری افزود: الگوی تسهیلات دهی نظام بانکی نیز تغییر می کند. امید می رود با آماده سازی سامانه امضای دیجیتال در نظام بانکی، گام جدیدی در راستای رونق بازار و افزایش تولید و راهبرد کلی ساماندهی نظام الکترونیک توسط نظام بانکی برداشته شود. با اجرای این طرح گشایش مهمی برای تولید کنندگان در زنجیره تامین صورت خواهد گرفت و هزینه تامین مالی برای تولید کاهش قابل توجهی خواهد یافت که یکی از مصادیق بارز مانع زدایی از تولید در آغاز سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱ | ساعت ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱/۱۸
0
0
پاسخ


سود سهام ترجیحی مخابرات سال ۱۳۹۸ برای من در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱۱۱ مبلغ ۱۹۱۲۵۰۰۰ ریال به بانک پارسیان واریز کردند. چندین بار هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه هیچ خبری بررسی، پیگیری نیست و تاکنون رسیدگی نکرده اند چرا؟
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
کد رهگیری در سامانه سجام ۰۸۴۰۵۴۵۳۳۴

ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ