کد خبر: ۱۶۶۶۶۶
۱۵:۵ - ۱۴۰۰/۱/۱۸

انتقاد کیهان از دولت به دلیل عدم فیلتر

انتقاد کیهان از دولت به دلیل عدم فیلتر "کلاب هاوس"

روزنامه کیهان با انتقاد از دولت به دلیل فیلتر نکردن کلاب هاوس، خواستار پیگیری دستگاه های ذیربط و عدم دسترسی مردم به این پیام رسان شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه کیهان با انتقاد از دولت به دلیل فیلتر نکردن شبکه مجازی "کلاب هاوس" اعلام کرد: برخی مسئولان در حوزه مجازی یا حوزه‌های اجرایی دیگر به جای حمایت از شبکه‌های اجتماعی داخلی، اشتیاقی عجیب برای استفاده از پیامرسان‌های خارجی دارند. به عنوان نمونه، برنامه صوت‌محور جدید آمریکایی کلاب هاوس که اخیرا در ایران عرضه شده، محل حضور تعداد زیادی از وزرا و مسئولان دولتی شده و چه بسا همین حضور و تبلیغ بیشتر به شناخته شدن این پیام رسان غیر بومی کمک می‌کند!

مجلس، قوه قضائیه، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی باید جدی‌تر از همیشه به موضوع ورود کرده و با کم‌کاری‌ها ،ترک فعل‌ها یا برخی وادادگی‌های مضر در عرصه مدیریت و شاید خیانت‌ها و اهداف پشت پرده‌ای که مانع قدرت‌یابی مجازی کشور می‌شوند،برخورد کنند.

براساس این گزارش، پلیکیشن صوتی کلاب‌هاوس که هنوز اولین سال راه اندازی را سپری نکرده با اقبال بسیار کاربران مواجه شده و از دارای ارزش یک میلیارد دلاری در ژانویه بود ، برنامه جذب سرمایه‌گذاری چهار میلیارد دلاری دارد .

این اتفاق موجب شده تا توییتر و تلگرام هم چنین امکانی را فراهم کنند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ