کد خبر: ۱۶۶۹۳۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱/۲۶

توضیحات

توضیحات "شپلی" درباره دستور فروش محصولات و مکاتبه با انجمن نساجی

پلی اکریل از دستور رییس هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت به مدیران کارخانه مبنی بر فروش محصولات به سه روش و مکاتبه با انجمن نساجی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پلی اکریل که در جریان معاملات چهارشنبه با صف فروش همراه بوده از دستور رییس هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت به مدیران کارخانه مبنی بر فروش محصولات به سه روش و و مکاتبه با انجمن نساجی خبر داد.

براین اساس، مهدی زرفشانی مدیرعامل "شپلی" اعلام کرد: بعد از ماه ها تلاش مستمر و شفاف‌سازی های مکرر هیات مدیره در خصوص عدم وجود ساز و کار قیمت گذاری و فروش محصولات طبق استاندارد موجود در شرکت های بورسی، دستور رییس هیات حمایت از صنایع وزارت صنعت به مدیران کارخانه پلی اکریل مبنی بر فروش محصولات به یکی از روش های عرضه در بورس کالا، فروش از طریق انجمن نساجی و یا مزایده عمومی به اطلاع می رسد.

فرایند پذیرش عرضه محصولات در بورس کالا رو به اتمام است و مکاتبات لازم با انجمن نساجی صورت خواهد پذیرفت تا سهامداران شاهد اثر مطلوب این مهم در گزارش تولید و فروش ماه‌های آتی این شرکت باشند. هیات مدیره امیدوار است فرآیند تحویل کارخانه ها هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ